Известие

Collapse
No announcement yet.

golf 4 vs A3 vs alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ToHu
    Е чак да е косуматив дебитомера ... вс епак това е бошовски боклук, няма никаква логика в нашите коли да се поврежда по-често.
    Относно разходите за диелови не знам, мога да ти кажа че бензин карана както и отива да се кара м-у 13-15, този двигател, поне 1.8 не може да с екара под 3000 оборота, тва си е просто мъчение, рикша с педали има по голям въртящ момент.
    Разход който го нямат повечето други коли е маслото, малко или много алфите горят повечко масло, мойта специално доста повече литър на 1000-1500, но както вече казах рядко и се случва да е под 3000 оборота, може и от това да е.
    Дали е евтина за карне, ами не е, но не знам как сравняваш дизаина на алфа с дизайна ан ауди, айде за сапунерки като голфа няма да говорим. Аз лично съм страен противник на всичко италянско, по калпаво спретната техника рядко може да видиш, но карам алфа защото ми харесва как изглежда, и най-вероятно ще сменя 156-та със 159-ка защото ми харесва като дизайн. Та то човек трбява да си реши, дали да кара кола която му харесва, или която даму излиза евтино.

    p.s. оказа се че 156-цата е доста покорава кола отколкото очаквах, успях да докарам един мерцедес до по тежко състояние за доста по кратко време, има в предвид окачване ... а за двигателя няма да говорим, след 70 хил км с товакаране дори все още работи, е вече е за основен ремонт но .....
    Има начини и методи за оправяне на този проблем в ниските и излизат малко над 350 лв но си остава и изискването за 100 октанов бензин.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Ако трябва да избирам между тия три коли, изборът е ясен - Алфата.
      Голяма кола,красива,елегантна и .....................бърза.Подръжката на Алфата и Аудито е горе долу еднаква с лек превес на Аудито (разбирай по-скъпо),за селската мечта Голф няма кво да говорим,Мерджана е хубав ама ако неможеш да го поддържаш не е за тебе,а той си иска подръжка и то каква.
      Алфа Ромео 156 1.8 TS 16v.'98

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev
        Първоначално публикувано от ToHu
        Е чак да е косуматив дебитомера ... вс епак това е бошовски боклук, няма никаква логика в нашите коли да се поврежда по-често.
        Относно разходите за диелови не знам, мога да ти кажа че бензин карана както и отива да се кара м-у 13-15, този двигател, поне 1.8 не може да с екара под 3000 оборота, тва си е просто мъчение, рикша с педали има по голям въртящ момент.
        Разход който го нямат повечето други коли е маслото, малко или много алфите горят повечко масло, мойта специално доста повече литър на 1000-1500, но както вече казах рядко и се случва да е под 3000 оборота, може и от това да е.
        Дали е евтина за карне, ами не е, но не знам как сравняваш дизаина на алфа с дизайна ан ауди, айде за сапунерки като голфа няма да говорим. Аз лично съм страен противник на всичко италянско, по калпаво спретната техника рядко може да видиш, но карам алфа защото ми харесва как изглежда, и най-вероятно ще сменя 156-та със 159-ка защото ми харесва като дизайн. Та то човек трбява да си реши, дали да кара кола която му харесва, или която даму излиза евтино.

        p.s. оказа се че 156-цата е доста покорава кола отколкото очаквах, успях да докарам един мерцедес до по тежко състояние за доста по кратко време, има в предвид окачване ... а за двигателя няма да говорим, след 70 хил км с товакаране дори все още работи, е вече е за основен ремонт но .....
        Има начини и методи за оправяне на този проблем в ниските и излизат малко над 350 лв но си остава и изискването за 100 октанов бензин.
        Ако под начин имаш в предвид чип тунинг да знам, сега като оправя двигателя мисля да пробвам какво ще излезе, з амомента е безсмислено, първо трябва д аорпавя ламбдите че еку-то не пуска храна, после да и напраивм едно ремонтче та после да я чипосам да видим какво ще стане. Ако не ме домързи много ще я мина на дино преди всяка операция да видим коя как влияе, то по скоро тук въпроса е ако някой друг не го домързи че мен време няма да ми остане.
        То в момента и вариатора е за смяна, изобщо има доста да и се пооправи.

        п.с. но пък с тая ламбда ми намаля разхода, вече не стига 6000 оборота, естествено и не върви ...

        Comment

        Working...
        X